اخبار تکنولوژی

نصب واتساپ روی لپتاپ ویندوز 10 و تمامی ویندوز ها

این روز ها که نیاز به برنامه های پیام رسان بیشتر شده است و در کنار آن آموزش های آنلاین و استفاده برخی دبیر ها از بستر هرچند ضعیف واتساپ برای آموزش های خود ، نسخه ویندوز این اپلیکیشن معروف شده است . در نسخه های قبلی حتما باید هنگام استفاده از نسخه ویندوز ، تلفن همراهی که واتساپ روی آن نصب است هم به اینترنت وصل باشد اما در نسخه جدید امکان اتصال تا 4 دستگاه مختلف بدون نیاز به دستگاه اولیه نیز وجود دارد

نسخه های مختلف این نرم افزار تفاوتی با هم ندارد و شما میتوانید از طریق لینک زیر واتساپ با لینک مستقیم برای لپ تاپ ویندوز 10 ، 11 و حتی نسخه های قدیمی تر نیز نصب نمایید

  1. دانلود و نصب برنامه واتساپ برای لپ تاپ

واتساپ اقدام به توسعه نسخه ویندوز برای واتساپ کرده که می توانید از لینک زیر دانلود کنید. اگر نمی دانید که ویندوز شما 32 یا 64 بیتی است، کافیست برای دانستن این موضوع وارد My computer یا This PC شوید. بر روی صفحه کلیک راست کرده و وارد properties شوید.از بخش system، سپس system type نوع ویندوز خود را می توانید مشاهده کنید. دقت کنید نسخه همسان با نوع ویندوزتان را دانلود و نصب کنید.

پس از نصب واتساپ و وارد شدن به آن، واتساپ از شما می خواهد تا نرم افزار با اسکن بارکد به نسخه اندروید نصب شده بر روی گوشیتان متصل کنید. کافیست وارد واتساپ نصب شده بر روی گوشی همراهتان شوید و از طریق آیکن سه نقطه گوشه سمت راست بالا، گزینه Whatsapp web رو پیدا کرده و گزینه Link A Device را لمس کنید. حال کافیست با گوشی بارکد نرم افزار را اسکن کرده و از نسخه ویندوزی واتساپ لذت ببرید..

  1. نصب واتساپ روی لپ تاپ و کامپیوتر ، ویندوز 7 و 8 و 10 بدون نیاز به گوشی با شبیه ساز ها

ممکن است بعضی از کاربران بنا به هر دلیلی به نسخه گوشی دسترسی نداشته باشند و قصد دارند واتساپ را بدون نیاز به گوشی بر روی لپ تاپ و کامپیوتر خود نصب کنند. برای نصب واتساپ بدون نیاز به گوشی، باید نرم افزار شبیه ساز اندروید را دانلود کرده و بر روی لپ تاپ و یا کامپیوتر خود نصب کنید.

 

  1. استفاده از واتساپ وب

واتساپ وب می تواند به راحتی مشکل شما را بدون نیاز به نصب برنامه خاصی برطرف سازد.

شایان ذکر است استفاده از این نرم افزارها هیچ تفاوتی بر روی لپ تاپ ، پی سی و یا حتی لپ تاپ های استوک ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *