دسته‌بندی نشده

بهترین لپ تاپ های صنعتی

لپ تاپ های صنعتی یکی از مهمترین محصولات برندهای تولید کننده ی لپ تاپ میباشد که در چند سال اخیر با توجه به کمتر شدن استفاده از کامپیوتر های شخصی ، تقاضا از آنها بسیار بیشتر شده است . 

در ایران با توجه به قیمت بالای لپ تاپ های صنعتی و سخت بودن تهیه ی آن برای افراد عادی باعث شده است که بیشتری ها آن را به صورت استوک خریداری کنند .

پی سی زنون یکی از فروشنده های جدید انواع لپ تاپ های استوک میباشد ، که در این زمینه با در اولویت قرار دادن رضایت مشتری و همچنین صداقت ، بیشتر مدل لپ تاپ ها را از انواع صنعتی ، گیمینگ و معمولی ارائه میدهد . 

همچنین خدماتی همچون مشاوره قبل از خرید محصول و  پشتیبانی بعد از خرید برای مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری را هم به مشتریان خود ارائه میدهد ، این خدمات هم به صورت انلاین و هم به صورت تماس تلفنی انجام میشود . 

 

بهترین لپ تاپ های صنعتی استوک برای خرید کدام است ؟

در هر کدام از برندهای تولید لپ تاپ ، یک سری های خاصی وجود دارد که آن سری به لپ تاپ های صنعتی معروف هستند ، در بیشتر مواقع به افرادی که اطلاعات کافی ندارند توصیه میشود که قبل از خرید با یک فرد مناسب مشورت کنند و نکاتی همچون میزان حافظه ی مورد نیاز ، میزان سختی فعالیت های خود ، احتمال جا به جایی دستگاه و … را در نظر بگیرند . 

سه تا از بهترین برندهای لپ تاپ های صنعتی ؛ برندهای دل و اچ پی و لنوو میباشد ؛ لپ تاپ های صنعتی دل و اچ پی به پردازش های موازی و مقدار بالا و همچنین به گرافیک بالا معروف هستند ؛ به همین خاطر است که به بیشتر طرفداران لپ تاپ صنعتی این دو برند پیشنهاد میشود . 

برند لنوو هم که در عین زیبایی و ظرافت دستگاه پردازش بالا و توانایی سخت افزاری بسیاری دارد . 

سری Precision از برند دل و دو سری زدبوک از hp و سری w لنوو از مهمترین سری های لپ تاپ های صنعتی میباشد . 

 

لپ تاپ صنعتی استوک پرسیژن 

توانایی بالای لپ تاپ های این سری در بین گرافیک کاران و مهندسین بسیار معروف است ، البته قابل ذکر است که این سری نه تنها سخت افزار قوی دارد بلکه ظاهر زیبا و نسبتا ظریف آن هم در معروفیتش نقش بسیاری دارد . 

برای بیشتر افرادی که در کارهای پروژه ای که فعالیت دارند ، ظاهر دستگاه هم حائز اهمیت است زیرا با همین دستگاه باید پروژه را به کارفرمای خود ارائه دهند و همچنین در این زمینه ها احتمال جا به جایی دستگاه نیز زیاد است همین دلایل  باعث میشود که این افراد به دنبال لپ تاپ های صنعتی جمع و جور و زیبا باشند . 

یکی مزیت های دیگر این سری ، تولید دستگاه در مدل های مختلف و دارای دو اندازه 15 و 17 اینچی برای مانیتور میباشد ، هر دو اندازه برای کارهای گرافیکی متفاوت قابل استفاده میباشد اما مدل 17 اینچی وزن بیشتری دارد و معمولا افرادی از این دسته استفاده میکنند به صورت ثابت از دستگاه استفاده می نمایند ، مدل 15 اینچی برای افرادی که دستگاه خود را بیشتر جا به جا میکنند مناسب تر است . 

امکان ارتقا یکی از ویژگی های مهمی است که بیشتر افراد به دنبال آن هستن ، این سری این امکان را دارد ، در برد این سری چهار اسلات رم وجود دارد و همچنین دو یا سه هارد را میتواند به صورت همزمان پشتیبانی کند . 

کیبورد جزیره ای نیز ویژگی دیگر این سری میباشد که باعث میشود هنگام تایپ با دستگاه افراد راحت تر باشند . 

 

لپ تاپ صنعتی استوک Lenovo ThinkPad W540

شرکت لنوو در این سری بیشتر بر روی توانایی پردازش های موازی و … تمرکز کرده است به همین دلیل از این سری بیشتر مهندسین کامپیوتر استفاده میکنند و برای فعالیت هایی مانند شبیه سازی ، مدل سازی ، تدوین و ویرایش های سنگین مناسب میباشد . 

یکی از مهمترین ویژگی های این سری قابل جا به جایی بودن آنها میباشد ؛ ولی به هر حال قیمت های این مدل بالاتر میباشد . 

دلایل بالا بودن قیمت این دستگاه ها را میتوان ، توانایی بالا در پردازش ، بالا بودن میزان کارت گرافیک ، انجام محاسبات سنگین میباشد . 

البته قابل ذکر است این سری برای افرادی که بیشتر در زمینه شبیه سازی های سه بعدی سنگین و بازی های سنگین فعالیت میکنند ، مناسبشان نیست . 

وزن و قطر این دستگاه نسبت به مدل های دیگر نسبتا کمتر است ، وزن آن حدود 2.7 میباشد . 

در مدل های قدیمی از برند ، بسیاری از مدل ها مانیتورهای معمولی و یا HD مورد استفاده قرار میگرفته است ولی ، ولی در سال های اخیر برخی از مدل های سری W دارای مانیتور full HD میباشند . 

 

لپ تاپ صنعتی استوک زدبوک از HP 

شرکت HP یکی از بزرگترین و مهمترین تولید کننده های لپ تاپ میباشد ؛ به همین دلیل این سری یکی از مهمترین سری های لپ تاپ صنعتی میباشد . 

این سری به نوعی جانشین سری elite book شده اند ، یکی از مهمترین تفاوت بین این دو سری قابل حمل تر شدن لپ تاپ ها میباشد . 

همچنین تولید دستگاه های این سری با تنوع بسیار زیاد انجام میشود ، پس بسیاری از افراد می توانند لپ تاپ مورد نیاز خود را با توجه به نیازهای سخت افزاری خود ، انتظارات زیبایی و همچنین لمسی بودن یا نبودن صفحه نمایش انتخاب کنند . چ

ویژگی ها مهم این سری : 

 

  • استفاده از کارت گرافیک  Nvidia Quadro و AMD FirePro

  • استفاده از اتصالات Thunderbolt 

  • صفحه نمایش ضد تابش و مات میباشند 

  • در برخی از مدل ها صفحه نمایش لمسی میباشد ( مناسب برای کارهای عکاسی و گرافیکی )

  • وضوح و رزولوشن بالا 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *