مطالب آموزشی

خرید لپ تاپ استوک برای حسابداری

لیست لپ تاپ های مناسب حسابداری 1400

عمده فعالیت هر حسابدار به این صورت است که در طول روز با حجم زیادی از داده های عددی سروکار دارند و معمولا به لپ تاپی نیاز دارند که تا حدودی سبک وزن باشد که برای جابجایی آن دچار مشکل نشوند.

پردازنده ی این لپ تاپ ها باید به گونه ای باشد که هنگام انجام فعالیت دچار نقص و مشکل نشوند و دستگاهی که انتخاب می کنند از نظر سرعتی نیز مناسب باشد.

در ادامه به برخی از مهمترین ویژگی هایی که لپ تاپ های مخصوص حسابداری باید داشته باشند اشاره می کنیم:

پردازنده یا CUP مناسب برای لپ تاپ‌های حسابداری

اولین موردی که در خصوص انتخاب و خرید لپ تاپ مناسب برای حسابداری وجود دارد توجه به CUP به کار برده شده در دستگاه می باشد. چرا که نقش اصلی در عملکرد و کارایی سیستم دارد.

معمولا حسابدار ها چون نیاز به اجرای برنامه های سنگین ندارد؛ پردازنده هایی مانند سلرون و پنتیوم دو یا چهار هسته ای نسل جدید می تواند پاسخگوی نیز آن ها باشد و برای انجام فرآیندهای مانند کار با نرم افزارهای حسابداری، آفیس و ارسال ایمیل یا سرچ در گوگل مناسب است اما اگر احساس می کنید که در آینده انتظار عملکرد بالاتری از سیستم دارید می توانید دستگاهی را انتخاب کنند که دارای پردازنده ی Core i3  نسل های به روز اینتل است.

حافظه RAM

لپ تاپ های مخصوص حسابداری با داشتن حافظه ی رم با حداقل 4 گیگابایت و حداکثر 8 گیگابایت می توانند نیاز شما را به طور کامل برآورده سازند.

نکته: البته شما با نصب یک حافظه‌ی SSD بر روی لپ تاپ می توانید سرعت لپ تاپ را تا حد زیادی افزایش دهید و از میزان مصرف برق دستگاه نیز بکاهید .

 

عمر باتری

عمر باتری نیز یکی دیگر از مواردی است که از اهمیت برخوردار است. معمولا اگر شما برای انتخاب لپ تاپ حسابداری از بین لپ تاپ هایی با پردازنده سلرون یا پنتیوم انتخاب کنید، طول عمر باتری مناسبی دارند و در حداقل 4 تا 5 ساعت می تواند شارژ را به صورت ذخیره در خود نگه دارد.

خرید لپ تاپ استوک

صفحه کلید

یکی دیگر از مواری که برای حسابداران و حساب رسان بسیار مهم است، صفحه کلید می باشد. چرا که این افراد دائما در حال نوشتن حجم زیادی از اطلاعات در صفحات اکسل یا فایل های متنی و ثبت اطلاعات هستند.

از آنجا که صفحات اکسل و نرم افزارهای حسابداری عمدتا از اطلاعات عددی تشکیل شده اند، داشتن صفحه کلیدی عددی یا نام پد لازم و ضروری است. بسیاری از لپ تاپ ها صفحه کلید عددی سمت راست را ندارند پس هنگام انتخاب حتما به این موضوع توجه کنید.

 

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *