مطالب آموزشی

فعال سازی وبکم لپ تاپ

وبکم لپ تاپ در این دوران که به دلایل مختلف بسیاری از جلسه ها و کارها به صورت دور کاری انجام شده و حتی کلاسهای آموزشی نیز آنلاین میباشند ، بسیار با اهمیت تر به حساب می آید . 

با استفاده از وبکم هم میتوانید با استفاده از لپ تاپ هم ویدیو رکورد کنید و هم میتوانید در تماس های صوتی و تصویری شرکت نمایید ، البته برای اینکه بتوانید از آن استفاده کنید باید در ابتدا آن را فعال کرده و تنظیمات مورد نیاز را بر روی آن انجام دهید.

 

اطلاع از خاموش یا روشن بودن دوربین : 

امروزه برخی از مدلهای لپ تاپ کنار آن چراغ کوچکی قرار دارد که با روشن ششدن دوربین آن چراغ نیز روشن میشود به همین دلیل از روی آن میتوان به وضعیت دوربین پی ببرید . 

در مدل های دیگر که این چراغ را ندارند باید مراحل زیر طی کنند . 

بر روی this pc راست کلیک کرده ، انتخاب properties ، انتخاب device manager ، در پنجره ی جدید دوربین را انتخاب کرده تا بتوانید تنظیمات آن را ببینید . 

یک راه راحت تر نیز وجود دارد ، با فشردن کلید ترکیبی WIN +R پنجره ی ران را باز کرده و دستور devmgmt.msc را نوشته و اینتر را بزنید تا شما را به همان پنجره ببرد . 

در ادامه بر روی نماد دوربین کلیک کرده و بر روی زیر شاخه ای که ظاهر میشود راست کلیک کنید و با استفاده از دو حالت enable و disable میتوان آن را فعال و غیر فعالی کنید . 

 

برای اطمینان از سلامت و کار کردن وبکم میتوانید با استفاده از آن عکس و فیلمی ضبط کنید که در صورت سلامت وبکم نباید مشکلی وجود داشته باشد و در غیر اینصورت یعنی وبکم آسیب دیده است . 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *