دسته‌بندی نشده

لپ تاپ استوک گیمینگ

امروزه به دلیل پیشرفت لپ تاپ ها و قوی تر شدن کارت گرافیک و پردازنده ی آنها ، باعث شده است یکی از مهمترین کاربردهای لپ تاپ تبدیل به بازی های آنلاین و غیره شود . 

همانطور که قابل حدس است لپ تاپ های گیمینگ باید پردازنده و کارت گرافیک سنگین ، حافظه ی بیشتر و سیستم تهویه قوی تر داشته باشد تا بتواند از پس اجرای بازی های سنگین و آنلاین برآید .

از مزیت های اینگونه لپ تاپ ها ، پردازش قوی و سنگین در یک واحد زمان ، عدم داغ کردن ( در صورت سالم بودن فن ) ، دارای مانیتور مخصوص و مناسب برای خیره شدن به آن برای زمان طولانی مدت ؛ میباشد . 

البته معایب اینگونه لپ تاپ ها قیمت بیشتر آن نسبت به مدلهای دیگر و احتمال سنگینی شدن دستگاه به دلیل وجود کارت گرافیک و فن مناسب است ، به صورتی که اگر افراد نیاز به جا به حایی این نوع از لپ تاپ ها را دارند یا باید در انتخابشان صرف نظر کنند و یا سختی آن را پذیرفته و تهیه کنند . 

توجه : بهتر است که افراد در صورت اجرا کردن بازی های سنگین و آنلاین برای مدت زمان بسیار زیاد از ، از کول پد برای کمک به سیستم خنک کننده ی لپ تاپ ، استفاده کنند . 

نورپردازی و ظاهر یک ویژگی دیگر از این مدل میباشد که هر مدل با توجه به اجزا هم ظاهر زیبایی دارد و هم با توجه به کارایی آن و احتمال استفاده ازش در مدت زمان طولانی نورپردازی نیز بیشتر استاندارد بوده و از آسیب به چشمها نیز جلوگیری میکند . 

 

مشخصات کلی لپ تاپهای گیمینگ به صورت خلاصه :

دارای cpu قدرتمند 

دارای gpu جداگانه و قدرتمند 

بالا بودن حافظه ( پیشنهاد میشود حتما از SSD استفاده شود )

مانیتور ( بالا بودن مقدار رزولوشن و کیفیت تصویر )

 عمر باتری اندک ( در زمان خرید استوک در صورت نیاز به جا به جایی دستگاه باید به این ویژگی توجه بفرمایید )

وزن زیاد و سخت حمل شدن 

 

در حالت کلی این نوع از لپ تاپ ها فقط برای افرادی مناسب میباشد که یا از لپ تاپ برای کارهای سنگین همانند مونتاژ و تدوین فیلم و گیمرهای حرفه ای میباشد در غیر اینصورت برای مصارف اداری و وب گردی و گرافیکی متوسط به نوعی اتلاف هزینه میباشد . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *